Ara ja fa un parell de setmanes es va llançar la versió 2.0 de urCollection, l’aplicació amb la que les forces comercials comparteixen els seus arxius de forma segura.

Gràcies a què cobreix les necessitats de les empreses espanyoles que es prenen seriosament la protecció dels seus arxius, els mitjans han difós la notícia com la pólvora. És per això que mitjans com La Razón, La Vanguardia, Europa Press, El Confidencial, entre d’altres, han decidit informar als seus lectors sobre aquesta eina tan eficaç.

urCollection, la que coneixem amb el sobrenom de ‘el Dropbox de la força de vendes’, és una aplicació que permet emmagatzemar i, el més important, gestionar i distribuir documents de manera controlada. Pots descarregar-la de forma completament gratuïta a través dels diferents markets de Windows, Android i iOS.

És precisament la gestió de la informació un dels punts forts del software comercial. urCollection és jeràrquic, és a dir, només els administradors -el Director General de l’empresa, el Director Comercial o el Director de Màrqueting-, poden pujar de forma organitzada els documents comercials i són els únics que poden distribuir-los als venedors.

A més, és possible que una sèrie de documents siguin visibles per a tot el teu equip mentre que altres, més delicats o confidencials, siguin només visibles per al teu entorn de confiança. Es poden configurar els grups d’usuaris des del portal d’administració web. Demana ara una demo gratis a través d’aquest formulari!

Quan parlem de control i seguretat total ens referim a què els administradors també són els únics que defineixen els permisos dels documents, és a dir, les accions que podran dur a terme els comercials amb els arxius: veure’ls, enviar-los per email, imprimir-los o obrir-los amb una app externa de dins de l’iPad. Aquesta funcionalitat protegeix els continguts dels típics: “se m’ha esborrat això”, “he canviat allò sense voler” o “he perdut aquest document”.

És per aquest motiu que empreses com Enciclopèdia Catalana, Montibello, Estanflux o Vemedia ja utilitzen urCollection com a eina per portar els documents que utilitzen els seus comercials i també com a suport visual durant el discurs de venda dels seus productes.

Versió 2.0: noves funcionalitats

Una de les principals millores de la versió 2.0 són, sens dubte, les estadístiques. Ara tenim la possibilitat de consultar informes d’ús dels documents, molt útil pels responsables d’equips per detectar possibles mancances (fitxers que no s’utilitzen perquè no estan bé i necessiten ser modificats), veure ràpidament quins són els productes amb més èxit a l’hora de fer una demostració comercial o fins i tot saber quins usuaris són més actius.

Una altra de les grans novetats d’aquest sistema d’emmagatzematge al núvol és una versió totalment gratuïta per a equips petits. Fins ara, les versions d’aquest software comercial eren de pagament (des de 7,5€/mes per usuari). Amb aquesta novetat es pretén ajudar a les petites empreses amb una eina que facilita el seu dia a dia, al mateix temps que mostra com la tecnologia pot augmentar la seva productivitat i les seves vendes.

El sector comercial evoluciona dia a dia i la tecnologia s’obre pas cada vegada més per potenciar les empreses. A app2U, empresa creadora de urCollection i especialitzada en el desenvolupament d’aplicacions per a potenciar les vendes, sabem perfectament que fer aquest pas tecnològic no és igual de fàcil per a tothom i per això plantegem solucions fàcils d’implantar o solucions a mida per ajudar a qualsevol tipus d’empresa.