Com Casa Viva
va revolucionar
la seva gestió
d’inventari
Com Casa Viva
va revolucionar
la seva gestió
d’inventari
Descobreix com hem ajudat una cadena líder en
decoració de la llar a transformar el seu procés
d’inventari, estalviant temps i reduint costos.
Descobreix com hem ajudat una cadena líder en
decoració de la llar a transformar el seu procés
d’inventari, estalviant temps i reduint costos.
Descobreix com hem ajudat una cadena líder en
decoració de la llar a transformar el seu procés
d’inventari, estalviant temps i reduint costos.
Cas d’èxit: Casa Viva
Com totes les empreses de productes que tenen botigues i magatzems, Casa Viva gestiona una gran quantitat de productes. Amb la seva app a mida, fan inventaris de manera més ràpida i econòmica, controlant totes les seves referències.
L’empresa
Casa Viva és una cadena líder en decoració que ofereix més de 4.000 referències a través de 45 botigues a Espanya i Andorra. Amb més de 60 anys d’història, forma part del grup Gerplex amb més de 250 treballadors dedicats a buscar solucions innovadores per a la llar.


El Repte
Casa Viva tenia la necessitat de fer inventaris invertint el mínim temps possible i d’una manera molt més econòmica.
En aquell moment, Casa Viva, com a empresa pionera en tecnologia, ja havia buscat alternatives als processos lents de presa d’inventari de manera manual. Per això, feia servir lectors de codis de barres per fer els inventaris de les seves ubicacions: zones, botigues i magatzems.
Tanmateix, Casa Viva sentia que la seva empresa encara podia millorar la seva manera de treballar amb alguna solució tecnològica que l’ajudés a millorar la seva situació:
Casa Viva tenia la necessitat de fer inventaris invertint el mínim temps possible i d’una manera molt més econòmica.
En aquell moment, Casa Viva, com a empresa pionera en tecnologia, ja havia buscat alternatives als processos lents de presa d’inventari de manera manual. Per això, feia servir lectors de codis de barres per fer els inventaris de les seves ubicacions: zones, botigues i magatzems.
Tanmateix, Casa Viva sentia que la seva empresa encara podia millorar la seva manera de treballar amb alguna solució tecnològica que l’ajudés a millorar la seva situació:
Lentitud en la presa d’inventaris: els treballadors continuaven invertint molts dies de feina per fer aquesta tasca.
Lloguer/compra de lectors de codis de barres molt cars. Tot i agilitzar el procés manual, elevava considerablement el pressupost per fer inventaris.
Poc control de l’estoc. En ser tan llarg i car el procés de presa d’inventaris, en feien molt pocs a l’any per economitzar al màxim, i això feia que l’estoc estigués poc controlat.
En veure que podien millorar i agilitzar la manera de treballar de l’empresa i dels seus treballadors, van decidir contactar amb app2U, experts en apps per a empreses.

La Solució
Després d’analitzar les necessitats i requeriments de Casa Viva, els vam recomanar desenvolupar i implantar una app totalment personalitzada i a mida que els permetés fer inventaris ràpidament.
Després d’analitzar les necessitats i requeriments de Casa Viva, els vam recomanar desenvolupar i implantar una app totalment personalitzada i a mida que els permetés fer inventaris ràpidament.
Agilitzar el procés de presa d’inventaris de dies a segons. Gràcies a dos passos senzills: l’escaneig ràpid amb la càmera de fotos d’un dispositiu mòbil i la fàcil introducció de la quantitat de productes existents a la ubicació.
Implantació de dispositius iPod. Vam fer una cerca intensiva del dispositiu mòbil més econòmic que cobrís les necessitats de l’aplicació: càmera web, agilitat i mobilitat, seguretat en les dades i connexió wifi.
La implantació va ser molt ràpida i senzilla. Vam instal·lar l’aplicació personalitzada a tots els dispositius iPod de Casa Viva i en poc menys de dues setmanes els seus treballadors ja la feien servir plenament. Com que és una app fàcil i intuïtiva d’utilitzar, es va adaptar molt fàcilment al dia a dia dels empleats.
Aquesta aplicació es va adaptar a mida per a l’empresa per agilitzar el procés de presa d’inventaris gràcies a la mobilitat que ofereixen els iPods i la facilitat i rapidesa de l’app en si. És per això que diferents empreses de distribució de productes, especialment de decoració i mobles per a la llar, han vist el seu potencial i han decidit adaptar aquesta mateixa app al seu dia a dia.
La implantació va ser molt ràpida i senzilla. Vam instal·lar l’aplicació personalitzada a tots els dispositius iPod de Casa Viva i en poc menys de dues setmanes els seus treballadors ja la feien servir plenament. Com que és una app fàcil i intuïtiva d’utilitzar, es va adaptar molt fàcilment al dia a dia dels empleats.
Aquesta aplicació es va adaptar a mida per a l’empresa per agilitzar el procés de presa d’inventaris gràcies a la mobilitat que ofereixen els iPods i la facilitat i rapidesa de l’app en si. És per això que diferents empreses de distribució de productes, especialment de decoració i mobles per a la llar, han vist el seu potencial i han decidit adaptar aquesta mateixa app al seu dia a dia.

La implantació va ser molt ràpida i senzilla. Vam instal·lar l’aplicació personalitzada a tots els dispositius iPod de Casa Viva i en poc menys de dues setmanes els seus treballadors ja la feien servir plenament. Com que és una app fàcil i intuïtiva d’utilitzar, es va adaptar molt fàcilment al dia a dia dels empleats.
Aquesta aplicació es va adaptar a mida per a l’empresa per agilitzar el procés de presa d’inventaris gràcies a la mobilitat que ofereixen els iPods i la facilitat i rapidesa de l’app en si. És per això que diferents empreses de distribució de productes, especialment de decoració i mobles per a la llar, han vist el seu potencial i han decidit adaptar aquesta mateixa app al seu dia a dia.

El Resultat
Fa diversos anys que Casa Viva utilitza aquesta aplicació i ha vist millorar notablement el seu negoci. Gràcies a l’app per fer inventaris, l’empresa ha experimentat els següents resultats:

Estalvi de temps, costos i tasques en agilitzar el procés de presa d’inventaris
Ràpida importació dels productes al web. Rapidesa a l’hora de pujar els productes al portal d’administració on s’han de detallar per ser detectats durant l’inventari
Fer inventaris en pocs segons. El temps per fer un inventari passa de ser de dies i setmanes a segons i minuts
Els treballadors estan sorpresos amb la velocitat d’escaneig i la facilitat d’ús de l’aplicació
Fer inventaris de diferents ubicacions alhora. Tant si és una zona, botiga o magatzem diferent, es poden fer inventaris conjuntament
Tenir sempre accés a l’historial d’inventaris. Tant des de l’apartat d’historial de l’app com des del portal d’administració, on també es poden exportar
Adquisició d’iPods propis: mòbils, ràpids i econòmics que compleixen les necessitats de l’empresa
Amb els dispositius mòbils iPod s’aconsegueix la màxima seguretat dels productes, inventaris i dades
Controlar exhaustivament els productes de l’empresa. Gràcies a fer inventaris més sovint, s’aconsegueix un major control de l’estoc
Estadístiques de comparació d’inventaris. El portal d’administració ofereix estadístiques de comparació
