Com Montibello va optimitzar
la gestió de documents comercials
i va unificar el seu discurs de vendes
Com Montibello va optimitzar
la gestió de documents comercials
i va unificar el seu discurs de vendes
Descobreix com Montibello va millorar la distribució de catàlegs,
ofertes i tarifes entre el seu equip comercial, garantint accés a
contingut actualitzat i personalitzat mentre optimitza l’eficiència
i el rendiment de la seva força de vendes.
Descobreix com Montibello va millorar la distribució de catàlegs,
ofertes i tarifes entre el seu equip comercial, garantint accés a
contingut actualitzat i personalitzat mentre optimitza l’eficiència
i el rendiment de la seva força de vendes.
Descobreix com Montibello va millorar la distribució de catàlegs,
ofertes i tarifes entre el seu equip comercial, garantint accés a
contingut actualitzat i personalitzat mentre optimitza l’eficiència
i el rendiment de la seva força de vendes.
Cas d’èxit Montibello
Com totes les empreses amb departament comercial, Montibello utilitza arxius per reforçar el discurs de la força de vendes durant les seves visites comercials. Amb l’app empresarial d’app2U milloren la seva manera de treballar.
L’empresa
Amb més de 50 anys d’experiència, Montibello és una de les empreses més importants dedicades a la fabricació i distribució de productes cosmètics professionals a Espanya i Portugal.
Montibello té especial cura del seu factor humà: amb més de 300 treballadors, el seu director afirma que coneix cadascun d’ells. Amb aquesta voluntat de protegir i cuidar els seus equips, l’empresa busca diàriament satisfer les necessitats dels seus empleats.
I precisament de les necessitats dels més de 100 comercials repartits per Espanya i Portugal, Montibello va arribar fins a app2U.


El Repte
Montibello tenia la necessitat de poder distribuir els catàlegs, ofertes i tarifes de manera ràpida i senzilla amb el seu equip comercial.
En aquell moment, Montibello feia servir Dropbox, una eina útil per compartir arxius. Tot i així, Montibello tenia altres necessitats que Dropbox no podia cobrir.
Montibello tenia la necessitat de poder distribuir els catàlegs, ofertes i tarifes de manera ràpida i senzilla amb el seu equip comercial.
En aquell moment, Montibello feia servir Dropbox, una eina útil per compartir arxius. Tot i així, Montibello tenia altres necessitats que Dropbox no podia cobrir.
1. Evitar pèrdues i duplicació de continguts: tots els comercials podien afegir, modificar i eliminar arxius.
2. Distribuir la documentació de forma personalitzada. És a dir, definir quins usuaris accedeixen a quins documents.
3. Saber quins arxius s’utilitzen més i quins menys durant les visites comercials de l’equip de vendes.
En veure que Dropbox no s’ajustava a les necessitats dels seus treballadors, Montibello va decidir posar-se en contacte amb app2U, apps per a empreses.
En veure que Dropbox no s’ajustava a les necessitats dels seus treballadors, Montibello va decidir posar-se en contacte amb app2U, apps per a empreses.

La Solució
Després de reunir-nos per analitzar totes les seves necessitats en profunditat, vam veure que l’app urCollection, app per a comercials, cobria perfectament totes les seves expectatives.
Després de reunir-nos per analitzar totes les seves necessitats en profunditat, vam veure que l’app urCollection, app per a comercials, cobria perfectament totes les seves expectatives.
1. urCollection és una solució jeràrquica: només els administradors tenen accés al panell de control des d’on es gestiona tota la documentació, podent afegir, eliminar i modificar arxius.
2. urCollection està preparada per crear grups d’usuaris, i així diferenciar quins arxius es distribueixen a cada grup.
Per què necessita Montibello els grups? Perquè té equips comercials que parlen idiomes diferents i vol que cadascun tingui els arxius corresponents al seu idioma, en comptes de tenir-los tots barrejats.
3. Les estadístiques de urCollection analitzen i permeten conèixer quins continguts s’utilitzen més, quins menys i on s’han fet servir aquests documents.
La implantació va ser molt ràpida i senzilla: en un parell de dies ja estava disponible als dispositius dels comercials. A més, Montibello va sol·licitar formació per a alguns dels seus treballadors per aprofitar tot el potencial de l’app, i en un parell de setmanes tots els comercials ja feien servir l’eina al màxim rendiment.
La dispersió dels documents, la pèrdua de continguts o la disparitat en el discurs comercial són problemes que es resolen amb urCollection. Per això s’ha convertit en l’aplicació mòbil que cada cop més equips comercials fan servir per controlar els seus documents de venda.

La implantació va ser molt ràpida i senzilla: en un parell de dies ja estava disponible als dispositius dels comercials. A més, Montibello va sol·licitar formació per a alguns dels seus treballadors per aprofitar tot el potencial de l’app, i en un parell de setmanes tots els comercials ja feien servir l’eina al màxim rendiment.
La dispersió dels documents, la pèrdua de continguts o la disparitat en el discurs comercial són problemes que es resolen amb urCollection. Per això s’ha convertit en l’aplicació mòbil que cada cop més equips comercials fan servir per controlar els seus documents de venda.

El Resultat
Des de ja fa més d’un any Montibello utilitza urCollection, l’app per a comercials, i ha pogut comprovar els resultats següents:

Tots els documents estan actualitzats i tot el personal de vendes porta les últimes versions
No hi ha problemes de pèrdua, duplicats ni fugida d’informació
Cada equip comercial té els arxius en el seu idioma
Els productes que més es venen són als catàlegs més oberts
Els comercials que més venen són els que més arxius ensenyen i, per tant, els que més utilitzen urCollection
Els comercials utilitzen més els PDF i catàlegs en PowerPoint que els vídeos de presentació de productes
Gràcies al fet que els comercials disposen dels mateixos arxius, s’ha unificat el discurs comercial de l’empresa
Els arxius que menys s’utilitzen es modifiquen per oferir als comercials material que cobreixi millor les seves necessitats
Hi ha treballadors que obren els documents fora de l’establiment del client
