Com Rosa Clará ha millorat
processos per als seus
comercials i l’experiència
d’usuari per als seus clients
Com Rosa Clará ha millorat
processos per als seus
comercials i l’experiència
d’usuari per als seus clients
Descobreix com Rosa Clará ha millorat el dia a dia del seu
equip comercial i l’experiència de les seves clientes,
incorporant solucions digitals que fan més senzill mostrar
i seleccionar productes.
Descobreix com Rosa Clará ha millorat el dia a dia del seu
equip comercial i l’experiència de les seves clientes,
incorporant solucions digitals que fan més senzill mostrar
i seleccionar productes.
Descobreix com Rosa Clará ha millorat el dia a dia del seu
equip comercial i l’experiència de les seves clientes,
incorporant solucions digitals que fan més senzill mostrar
i seleccionar productes.
Cas Rosa Clará
L’empresa buscava facilitar als seus comercials la gestió de comandes, optimitzant la seva feina durant les visites i millorant l’accés al catàleg de productes. A més, volien millorar la presentació dels productes i l’experiència d’usuari per a les clientes en convencions i esdeveniments. Quan ens van contactar, ja disposaven d’una aplicació per a aquest propòsit, però no acabava de cobrir bé totes les seves necessitats. L’objectiu principal de la millora era incrementar les vendes, oferint a comercials i clientes noves eines millorades que facilitessin el procés de compra i la presa de decisions.
L’empresa
Rosa Clará és una firma líder en moda nupcial, reconeguda per la seva elegància, dissenys innovadors i atenció als detalls. Fundada el 1995 a Barcelona, ha col·laborat amb grans noms de l’alta costura com Christian Lacroix i Karl Lagerfeld, posicionant-se en el mercat internacional pel seu estil distintiu.
La marca, que busca donar resposta a núvies modernes i exigents, té presència en més de 80 països i 4.000 punts de venda, que inclouen botigues pròpies, franquícies i espais en botigues multimarca.


El Repte
La solució existent tenia problemes tècnics i no complia amb les necessitats actuals de l’empresa. Els comercials tenien dificultats per mostrar el catàleg de productes i gestionar comandes durant les visites a botigues i esdeveniments. A més, la integració amb la base de dades interna era complexa a causa del gran volum d’informació que s’havia de gestionar.
La solució existent tenia problemes tècnics i no complia amb les necessitats actuals de l’empresa. Els comercials tenien dificultats per mostrar el catàleg de productes i gestionar comandes durant les visites a botigues i esdeveniments. A més, la integració amb la base de dades interna era complexa a causa del gran volum d’informació que s’havia de gestionar.
Dificultats per mostrar el catàleg i gestionar comandes en visites i esdeveniments.
Problemes tècnics amb la solució anterior, ja desfasada per a les necessitats actuals.
Integració complexa amb la base de dades pel gran volum d’informació.

La Solució
Es van desenvolupar dues aplicacions:

Totes dues solucions s’integren amb la base de dades de Rosa Clará per garantir la disponibilitat de la informació.

El Resultat
Les aplicacions han millorat l’eficiència dels comercials, donant-los accés a la informació necessària per atendre les clientes durant les visites. També han facilitat la creació de comandes en convencions i esdeveniments, permetent a les clientes comprar productes directament. Això ha contribuït a optimitzar l’experiència de vendes i a una millor gestió de les comandes.



