A app2U som experts i tenim les millors apps empresarials per negocis catalans que permeten incrementar el benefici de les empreses i treballar millor

Busques la app empresarial que busques, en app2U la tenemos y la diseñamos a medida para cubrir las necesidades de tu empresa  L’App que vols

TRIA L’APP EMPRESARIAL QUE VULGUIS

A continuació s’exposen diferents apps empresarials que hem desenvolupat pels nostres clients que poden donar-te idees per implantar al teu negoci. Aquestes es poden modificar, combinar i adaptar a les necessitats que tingui la teva empresa.

“Explica’ns l’aplicació que tens en ment i t’ajudarem a fer-la realitat”

Si el que vols per a la teva empresa no apareix a les apps que hi ha a continuació no et preocupis, aquestes només són exemples, contacta amb nosaltres i explica’ns els teus projectes. A app2U ens ajustem a la teva empresa per accelerar els processos interns, reduir les despeses i augmentar els beneficis.

Explica’ns l’App que vols

Permite que tus comerciales controlen y gestionen sus clientes potenciales y reales durante las visitas comerciales mediante la aplicación CRM de app2U  App CRM

OPTIMITZA LES VISITES COMERCIALS

Abans, durant i després d’una visita comercial, la força de vendes necessita gestionar informació dels clients pontencials i reals.

“L’App CRM permet als comercials gestionar els contactes i les visites per millorar la relació que tenen amb els seus clients”

Amb l’App CRM podràs gestionar leads i oportunitats de vendes, i fer informes/reports de les visites comercials. A més, minimitzaràs les tasques administratives i centraràs els comercials en la venda.

És una aplicació essencial per a aquelles empreses que disposen d’una gran base de clients o que busquen vendre els sus productes durant les visites comercials.

Prova l’App CRM
Gestionar els clients dels meus comercials: controla tots els leads i clients des d'un dispositiu mòbil amb l'app CRM i utilitza-la abans, durant i després de les visites comercials per conèixer informació, actualitzar-la, crear oportunitats de venda o realitzar reports i informes
Gestionar els clients dels meus comercials: controla tots els leads i clients des d'un dispositiu mòbil amb l'app CRM i utilitza-la abans, durant i després de les visites comercials per conèixer informació, actualitzar-la, crear oportunitats de venda o realitzar reports i informes amb apps empresarials
Amb l'app Gestió Documental controlaràs els teus documents confidencials i els protegiràs alhora que els distribueixes amb els comercials de l'empresa perquè els utilitzin durant el seu discurs comercial reforçant els arguments de venda

La app Gestión Documental permite distribuir los catálogos y documentos comerciales en los dispositivos móviles de los comerciales para que muestren los productos sus clientes y vendan más y mejor  App Gestió Documental

EL SECRET DE L’EQUIP COMERCIAL

L’App per a comercials està especialment dissenyada per a empreses amb equip comercial que busquen millorar la gestió dels seus catàlegs i documents de vendes. Especialment aquells productes i serveis que requereixen d’una explicació i/o demostració extra.

“L’App de Gestió Documental millora la gestió de catàlegs i altres documents que s’utilitzen per a vendre durant les visites comercials”

Amb aquesta aplicació tots els venedors portaran els mateixos catàlegs i sempre actualitzats. Fet que permetrà millorar i unificar el discurs, motivar els comercials i, així, vendre més.

Demana la teva demo!
Amb l'app Gestió Documental controlaràs els teus documents confidencials i els protegiràs alhora que els distribueixes amb els comercials de l'empresa perquè els utilitzin durant el seu discurs comercial reforçant els arguments de venda amb apps empresarials

Informa y reporta todos los incidentes empresariales de tu negocio con la App Incidentes que ayuda a mejorar y agilizar la comunicación empresarial  App Incidències

GESTIONA TASQUES DE MANTENIMENT DELS TEUS BÉNS

Si el teu negoci necessita fer el seguiment de les incidències o problemes de manteniment de l’empresa o dels béns d’aquesta, l’App Incidències és la millor aplicació mòbil per portar-ho a terme.

“L’App Incidents permet controlar i informar si apareix un problema o incident”

Aquesta aplicació la utilitzen empreses de diferents àmbits per inspeccionar els seus edificis, maquinària i béns en general i, d’aquesta manera, assegurar-se que tot està en ordre.

Si pel contrari no ho està, s’informa del succés a través d’aquesta app des de qualsevol lloc i en qualsevol moment agilitant així el procés per solucionar-ho el més aviat possible.

Posa fi a la paperassa i agilitza la comunicació de les incidències dels teus béns reduint, al mateix temps, costos administratius i processos.

Vull aquesta App
Les agències immobiliàries, state agencies, podran informar de tots els incidents dels seus edificis amb l'App Incidents, que permet controlar i reportar si succeeix algun problema o incident als seus edificis agilitzant els processos de comunicació i estalviant tasques administratives
Les agències immobiliàries, state agencies, podran informar de tots els incidents dels seus edificis amb l'App Incidents, que permet controlar i reportar si succeeix algun problema o incident als seus edificis agilitzant els processos de comunicació i estalviant tasques administratives amb apps empresarials
L'app Inventaris és la manera més ràpida i econòmica de realitzar inventaris de tota l'empresa: a botigues i magatzems, estalvia temps i diners amb apps empresarials

Realiza todos los inventarios de las tiendas y almacenes de tu empresa en cuestión de segundos con la app Inventarios  App Inventaris

ELS INVENTARIS DE TOTA L’EMPRESA EN SEGONS

Penses que la teva empresa utilitza sistemes antiquats i desfassats per fer inventaris? Els lectors de codi de barres són cars i lents?

Per a les empreses els inventaris són una tasca molt difícil i costosa que generalment porta molts dies de feina.

“Amb l’App Inventaris fes tots els inventaris en qüestió de segons des del mòbil”

Escaneja els teus productes des d’un dispositiu mòbil i realitza l’inventari de les teves botigues. Aquesta és la millor App per fer-ho, molt més fàcil i intuïtiva!

Més inventaris en menys temps!
L'app Inventaris és la manera més ràpida i econòmica de realitzar inventaris de tota l'empresa: a botigues i magatzems, estalvia temps i diners

Ahora puedes vender todos los productos de tu empresa desde un dispositivo móvil con la app eCommerce, la forma más rápida y fácil de vender  App eCommerce

ELS CLIENTS COMPRARAN DES DE LA TEVA APP EN TAN SOLS UN CLIC

L’App eCommerce és una solució B2B, business to business, especialment útil per comandes recurrents i clients habituals.

Col·loca els productes de l’empresa dins d’una app com si fos un catàleg, facilitant als clients l’accés i la compra.

D’aquesta manera agilitzaràs el procés de compra, incrementant les oportunitats de venda i reduint les despeses comercials.

“L’App eCommerce permet als teus clients realitzar el procés de compra des de qualsevol dispositiu a través d’una app mòbil”

Obre un nou canal de venda on podrás distribuir els teus productes d’una manera més fàcil, ràpida i eficaç.

Demana-la i ven més!
Amb l'app eCommerce els comercials de la teva empresa podran realitzar tot el procés comercial i de venda des d'un dispositiu mòbil, en un sol clic vendran tots els productes incrementant les vendes i les comandes per segon: ven més amb apps empresarials
Amb l'app eCommerce els comercials de la teva empresa podran realitzar tot el procés comercial i de venda des d'un dispositiu mòbil, en un sol clic vendran tots els productes incrementant les vendes i les comandes per segon: ven més
Estalvia temps i tasques administratives mitjançant l'App Signar Documents que permet signar tots els documents directament a la pantalla del dispositiu mòbil, amb validesa legal, i agilitza els processos interns protegint els continguts confidencials amb apps empresarials

Firma todos tus documentos empresariales, legales, burocráticos y confidenciales directamente en la pantalla del dispositivo móvil (iOS, Windows o Android) evitando papeleo con la App Firmar Documentos  App Signar Documents

FIRMA DIGITALITZADA DE DOCUMENTS DES DEL DISPOSITIU

Molts negocis encara utilitzen documents en paper per firmar i administrar els seus documents empresarials: contractes, albarans, rebuts, entregues, documents legals, etc.

“L’App per Signar Documents permet agilitzar el procés de firma de documents en format digital”

S’ha acabat la paperassa: imprimir, signar i escanejar. Aquesta aplicació permet signar directament a la pantalla del dispositiu mòbil, i a més mantenint la validesa legal.

D’aquesta manera s’agilita el procés de firma de documents i es redueixen les tasques administratives protegint en tot moment el contingut de l’empresa i la informació confidencial.

Demana-la ara!
Estalvia temps i tasques administratives mitjançant l'App Signar Documents que permet signar tots els documents directament a la pantalla del dispositiu mòbil, amb validesa legal, i agilitza els processos interns protegint els continguts confidencials

La app Formularios es la app empresarial para poder hacer reports, informes y formularios de las empresas directamente a digital ahorrando costes y tareas administrativas  App Formularis

TOTS ELS FORMULARIS I QÜESTIONARIS AL CLOUD

Hi ha moltes empreses que al seu dia a dia necessiten i utilitzen formularis i/o qüestionaris. Moltes d’elles encara els omplen a paper i després els transcriuen a digital durant un procés llarg i lent.

“Amb l’App Formularis omple tots els teus formularis en digital des de qualsevol lloc i en qualsebol moment”

Defineix l’estructura del formulari i omple’l quan vulguis amb l’App Formularis. Tota la informació es guardarà directament en format digital i s’emmagatzemarà al portal d’administració.

A aquest portal també trobaràs estadístiques automàtiques a partir dels resultats dels forumaris i/o qüestionaris.

El format digital dels documents permet a les empreses eliminar processos administratius, reduir despeses i tenir més responsabilitat social.

Vull provar aquesta App
Tots els teus formularis, reports i informes directament a digital amb l'app Formularis reduint la paperassa, agilitzant els processos i augmentant la protecció del medi ambient
Tots els teus formularis, reports i informes directament a digital amb l'app Formularis reduint la paperassa, agilitzant els processos i augmentant la protecció del medi ambient amb apps empresarials