L’augment de l’ús de la tecnologia a l’empresa, ja sigui per iniciativa corporativa o mitjançant el BYOD, ha posat a disposició dels treballadors tot un univers d’aplicacions mòbils que ajuden a augmentar l’eficiència i la productivitat del dia a dia laboral. Gràcies a les noves tecnologies cada vegada més tenim a l’abast solucions mòbils que ens ajuden a treballar millor fins i tot fora l’oficina.

Avui, veurem 10 apps essencials per a PIMES, les 10 grans desconegudes que estan començant a volar i que aviat es convertiran en bàsiques i essencials per a les empreses. Aquestes apps per a petites i mitjanes empreses es poden trobar per a mòbil i/o tauleta, els dos clars protagonistes de la mobilitat empresarial.

1. AndroMoney, s’ha acabat el descontrol de tiquets empresarials

Andromoney permet portar la comptabilitat de les despeses de l’empresa, classificar-les per categories, fer-los fotos i fins i tot crear gràfics amb les dades introduïdes. A més, per a una gestió minuciosa, tota aquesta informació es pot exportar a Excel o sincronitzar-se amb altres dispositius.

2. Recuva, recupera tots els arxius perduts

Recuva ajuda a recuperar els arxius eliminats, per la qual cosa és essencial quan s’esborra per error algun arxiu de vital importància. Recupera imatges, música, documents, vídeos, missatges de correu electrònic o qualsevol altre tipus d’arxiu perdut.

3. urCollection, comparteix protegint els documents comercials

urCollection permet als departaments comercials compartir arxius de forma segura. Els administradors són els únics que poden modificar els documents i els únics que els poden compartir amb els altres comercials. A més, inclou estadístiques d’ús dels arxius i geolocalització per controlar i protegir la informació.

4. Socedo, control de leads a les xarxes socials

Socedo ajuda als professionals de màrqueting i de vendes a aprofitar les xarxes socials per descobrir clients potencials i construir relacions comercials de la manera més eficaç directament des de l’aplicació.

5. uSell CRM, ven els productes i controla els clients

uSell CRM és òptima perquè els comercials portin a terme el procés de venda directament des del dispositiu mòbil. Gestiona clients, realitza comandes i controla les visites comercials amb informes exhaustius.

6. urInventory, fes inventaris en segons

urInventory permet realitzar inventaris en qüestió de segons. Escaneja els productes des del telèfon mòbil i introdueix la quantitat que hi ha en estoc fent l’inventari de la manera més ràpida i intuïtiva. Encara que es troba en fase de llançament es preveu que estigui a punt en un parell de mesos, sent ja el centre de totes les mirades.

7. Essential PIM, gestiona la informació de la teva pime

Essential PIM permet duu el seguiment de les activitats amb una senzilla interfície des d’on es fa l’addició i la personalització dels esdeveniments, el manteniment d’una llista de contactes, l’enviament de correus electrònics, etc.

8. Teamviewer, controla qualsevol PC remotament en uns clics

Teamviewer, segurament la més coneguda de les 10, permet accedir a qualsevol ordinador i controlar-lo des de la tauleta o telèfon mòbil. Molt útil tant per assistir a tercers com per accedir de forma puntual a un ordinador concret.

9. Trello, gestiona les tasques de la teva empresa

Trello és una app de gestió de projectes summament completa. Ofereix poder treballar en equip, assignar tasques, compartir arxius, enllaços, imatges, dades importants i notificacions a l’email quan algú canvia alguna cosa del teu panell de treball. És una app molt visual i útil per a organitzar-se correctament.

10. Dragon Dictation, passa a text el que graves amb veu

Dragon Dictation és una aplicació fàcil d’utilitzar que reconeix la veu i permet parlar fàcilment i veure els missatges de text o correu electrònic a l’instant. De fet, és fins a cinc vegades més ràpid que escriure al teclat.